Bis-Info B.V. heeft meer dan 45 jaar ervaring met het vergaren van informatie over natuurlijke personen en bedrijven. 

Wij kennen drie afdelingen Particulieren, Bedrijven en Buitenland daarnaast beschikken over ervaren buitendienst medewerkers.

Een team van meer dan 12 deskundige, ervaren en enthousiaste informatrices en informateurs met gezamenlijk meer dan 100 jaar ervaring in de informatieservice sector. 

Is op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 14.00 uur actief om de door opdrachtgevers gewenste informatie te verzamelen.

Wij verzamelen en verstrekken informatie over particulieren, bedrijven en instellingen betreffende personalia, financiële status: inkomstenbronnen en verplichtingen, verhaalsmogelijkheden, betalingsgedrag, kredietwaardigheid, liquiditeit en overige specifieke gegevens. Wij verifiëren en corrigeren identificatie informatie zoals naam en adresgegevens en opgegeven referenties b.v. bij sollicitaties. 

B
is-Info B.V. heeft meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van informatie voorziening. 

De kernactiviteiten van Bis-Info zijn ondergebracht in drie hoofd producten:

Debtceck: Klant inzicht geven in de financieel positie van de debiteur en daarnaast adviseren gerechtelijk te gaan of niet.                                                
Verhaalsinformatie: Informatie over uw debiteur meer gericht op waar de vordering op te verhalen is.  

Telecontact : In Contact komen met debiteur vaak uit naam van opdrachtgever en betaling afspraken maken deze invoeren in systeem opdrachtgever en Debtcheck rapport afgeven.



Voordelen van het uitbesteden bij BIS-INFO zijn o.a.

Jaren lange ervaring op het gebied van informatieverwerking;

Klantgerichte  aanpak;

Breed scala aan informatieproducten;

Beschikking over of toegang tot uitgebreide informatie bestanden;

Flexibel in te zetten team van ervaren en gemotiveerde medewerkers;

IT  en proces consultants;

Grote verwerkingscapaciteit;
Efficiënte verwerkingsprocedures.